Goodgame Empire

Goodgame Empire  - stwórz swoje własne imperium!

Sprawdź się w zarządzaniu królestwem. Zbuduj własny zamek, stwórz wielką armię i rozpocznij wojnę o dominację na świecie z graczami z całego świata!

Goodgame Empire mamy właśnie taką tematykę. Zadanie polega na tym, aby stworzyć jak najsilniejsze i potężne królestwo.

W średniowiecznym świecie darmowej gry na przeglądarkę Goodgame Empire do dyspozycji masz budynki mieszkalne i wojskowe, ponadto obiekty dekoracyjne i obronne. Swoje królewskie włości będziesz więc mógł zbudować wedle własnego uznania. Do budowy potrzebne ci są jednak zasoby, takie jak drewno, kamień i żywność. Jeśli zabraknie ci jednego z nich, wówczas będziesz musiał zająć się handlem zasobami z innymi graczami przeglądarkowej strategii Goodgame Empire.

Odpierając ataki wrogich graczy w browserowej grze Goodgame Empire, którym marzy się przejęcie twoich imponujących włości, zbierając podatki od wiernych poddanych i wypełniając różne zadania zgarniasz monety. Zebrane bogactwo przekujesz następnie w dalsze ulepszanie twojego królestwa i zamku, lub zainwestujesz je w akcje szpiegowskie, transport zasobów i jednostki.

Pamiętaj o wyszkoleniu jak największej liczby mężnych rycerzy, postaraj się o obronę swojego zamku i ruszaj na podbój nowych krajów!

Zarejestruj się ZA DARMO w Goodgame Empire już dzisiaj! Polecam ;)

Wejdź do Gry!




JajQo

Twórca tej strony/bloga o darmowych grach. Zapalony gracz i entuzjasta gier video, zaczynał od komputera Amiga 500. Jako miłośnik PC został Technikiem Informatykiem. Zawsze rajcuje go gdy składa nowy jeszcze pachnący sprzęt z części a potem go testuje w grach....lepszy jest chyba tylko orgazm :)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.


*

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Grę/post znaleziono w wyszukiwarce poprzez poniższe zapytania: